If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
въпрос за копчетата на климатроника на 156 от феислифта
Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.
Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.
Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.
Просто забрави
а волана ставали?
Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и ESP-то.
Контактите също са различни заради копчетата по волана.
Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.
Просто забрави
а волана ставали?
Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и EPS-то.
Контактите също са различни заради копчетата по волана.
Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
мерси колега разубеди ме заради аирбега няма да барам нищо тя моит6а и без тожва си е съперама аз маи съм се вманиачил малко повече
Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.
Просто забрави
а волана ставали?
Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и ESP-то.
Контактите също са различни заради копчетата по волана.
Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
е направо ме разби с известния инженер Тоци Бегали.
Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.
Просто забрави
а волана ставали?
Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и ESP-то.
Контактите също са различни заради копчетата по волана.
Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
е направо ме разби с известния инженер Тоци Бегали.
Comment